torsdag 4 mars 2010

Kom hem levande!

Om man sitter i vår soffa närmast fönstret, och skriker allt vad man kan, så ekar det i hela lägenheten.
Emme is gone, baby gone.
Hon ska åka slalom i Trysil.
Må Gud och alla lyckliga stjärnor vara med henne så att hon inte kommer hem i samma skick som på bilden.
Jag ska hålla tummarna en minut varenda dag.
Med Emme försvann också min One Tree Hill tillgång, eftersom ljudet har sagt upp sig på min egen dator.


Igår skulle vi kolla hela sagan om ringen triologin.
Joel är värdelös på att hållas vaken.
Vi var tvugna att bryta mitt i den andra delen.
Jag svär på Jack Blacks liv att Tolkien vände sig i sin grav.
Varenda en som har något som ens lite liknar allmänbildning vet att det är förbjudet.
Det är som att inte höra en U2-låt till slut, lyssna på ACDC med lägsta möjliga volymnivå, dricka 1:ans öl, bara berätta halva skämtet, skydiving utan fallskärm... Stuff that you just don't do.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar